Nápad pre západ, ako to dopadlo

20.09.2022

Ospravedlnenie sa

všetkým hlasujúcim za môj projekt ...

v MČ Košice Západ zato, že na Markušovej ulici vzniká iný projekt než bol mnou podaný úspešný projekt v roku 2019.

V roku 2019 som písala s nadšením blog o projekte Participatívneho rozpočtu pridaním nápadu výstavby bezbariérového detského ihriska, žial dnes je jasné, že sa Mestská časť Západ rozhodla /ne/korektne odkloniť od pôvodnej ídei celého projektu bezbariérového detského ihriska v lokalite na Markušovej ulici v Košiciach. Namiesto predloženého množstva podnetov však MČ Západ buduje v lokalite jednoduché ihrisko podľa projektu vypracovaného vlastnými zamestnancami , ktorý ma len veľmi málo spoločne s bezbariérovosťou, s mojim podaním z roku 2019, a to formou bonusu jediného prvku pre deti so zdravotným postihnutím, konkrétne hojdačky. Prekvapilo by ma, ak by nejaké ďalšie bezbariérové prvky Mestská Časť Západ do svojho projektu zakomponovala, naplánovala a plánuje. Ak sa majú dodržať normy, tak pravdepodobne nie.

Ja ako pôvodný podávateľ nápadu sa cítim momentálne veľmi nepríjemne vo vzťahu k hlasujúcim obyvateľom tejto MČ, ktorí hlasovali za môj návrh bezbariérového ihriska v roku 2019 a samozrejme k rodinám detí so zdravotným postihnutím... a súčasne sa cítim sama byť oklamaná a zneužitá. Naivne som naletela, žiaľ... Realizácia je v plnej kompetencii vedenia MČ, ktorú nemôžem nijako ovplyvniť. Preto by som rada veriť, že hlasujúci občania mi prepáčia, keďže boli uvedení do omylu. Najviac mi je ľúto detičiek so zdravotným postihnutím a ich rodičov. Ja som sa opäť raz poučila, podľa toho sa aj zariadim do budúcna. Ďakujem za pochopenie.

viac https://blog.sme.sk/horrocks/nezaradene/rada-by-som-sa-ospravedlnit-vsetkym-hlasujucim-za-moj-projekt

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky