Apríl klope na dvere poslancov mesta

30.03.2019

K napísaniu dnešného príspevku, ktorý bude akýmsi zamyslením sa, ma naviedlo oznámenie Mesta Košice na ich webovej stránke o zverejnení možnosti pripomienkovať dalšiu úpravu VZN 157 o parkovaní v meste Košice s plánovanou platnosťou od 1.5. 2019.

Vrátim sa naspäť do času, a síce do obdobia pred novembrovými voľbami 2018. V čase vrcholiacej predvolebnej a často nechutnej kampane ale aj tesne po vyhlásení ich výsledkov, sme boli svedkami prísľubov vtedajších aktivistov a v súčasnosti poslancov riešenia neutešenej situácie zdravotne postihnutých občanov v meste Košice ako je bezbariérovosť alebo situáciu okolo vyhradených parkovacích miest, dokonca smelé tvrdenia ako si túto agendu v meste už ako poslanci vezmú pod svoje "krídla". 

Stav, ktorý dnes po takmer pol roku ukazuje zrkadlo ich nečinnosti, je žiaľ smutný. Svoje predvolebné sľuby títo už dnes poslanci nechali v šuflíku a na všetkých zdravotne postihnutých občanov a ich rodiny v meste kašlú, nechávajú ich na "vedľajšej koľaji". 

Ja sa zamýšľam nad ich dôvodmi a najpádnejšou odpovedou  je pre mňa to, že oni jednoducho nemajú vedomosti a ani záujem ich mať . Ako ináč si mám vysvetliť to, že dodnes neurobili ani krok smerom k vytváraniu bezbariérových Košíc a žiaden pozitívny krok k zlepšeniu situácie parkovania zdravotne postihnutých občanov v meste? Títo ľudia sú momentálne sklamaním pre mňa osobne, pretože som verila, že budú mať snahu o fungujúce Košice pre všetkých obyvateľov.

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky